onsdag 18. juni 2008

Clear-album

Da har jeg gjort mitt første forsøk på et Clear Album.
Det var morsomt. Slitsomt, men morsomt *knis*
Litt skummelt å komme i gang, men greit når jeg først hadde begynt.
Jeg har brukt et 6x6 clear album fra Clear Scraps. Har valgt å skrive ut alle bildene i Sepia, for å gjøre jobben lettere for meg selv. Jeg har også valgt å holde meg til noen få farger og elementer.
Arkene er fra Basicgreys serie "Archaic". Jeg har ut over det brukt hvit og blank pynt.
Hvitmalt Grungeboard, diecuts, hvite rub-ons, ghost shapes og raindrops.
Produktene får du tak i hos TreL.


Albumet er fra Henriks første timer her hos oss.


Stolt storesøster.


Hjerter og swirls går igjen i hele albumet.


Rub-ons på Clear Album er kjempegreit. Fester lett og gir en utrolig flott effekt.


Se på gullet mitt *smelt*


Detaljer fra festet. Har dekorert med bånd og blonder. Har også festet på noen små charms.


Detalj fra albumet. Har brukt litt Scrappers Floss for å pynte.

Hvis du trykker på bildene, så kan du se dem i større utgave.
Takk for at du titter :o)

5 kommentarer:

  1. *sukk* For et aldeles nydelig album du har laget.

    SvarSlett
  2. Utrolig flott album!
    Stilig at det går i samme farger, flott med sepia på bildene!

    SvarSlett
  3. Utrulig nydelig album Lise. Likte så godt at alle bildene at alle bildene avr sepia. Blei så utrulig reint og fint. Utrulig masse flotte detaljer. Fikk jammen lyst til å lage sånn ja. Og så nydelige barn du har, ikkje minst!!

    SvarSlett
  4. wawwwww siger jeg bare total flot :)

    SvarSlett
  5. Du er litt av en kunstner, Lise :) Albumet var nydelig... Og utrolig flott med bilder i sepia :)

    Hilsen Maria

    SvarSlett