mandag 18. august 2008

Babykort

Et designbidrag til TreL. Har brukt ark fra Basicgrey "Sugared" og MM Noteworthy
Oval Scallopp-dies fra Spellbinder og Swirlen er fra QK. Stempelet er fra Stempelglede.

Vingene er Grungeboard. De har jeg dekt med Sparkling fibers, og pyntet med Scrappers Floss, Prima og raindrops

Charmen "made with love" er knytt fast med scrappers floss.
Fake-sømmen rundt er laget ved hjelp av Tim Holtz's DesignRuler, en PaperPiercer og en penn. ;o)


Et lite glimt fra innsiden. Ble for en stund siden så inspirert av Anita Hagen, at jeg begynte å pynte alle fire sidene på kortet, og nå får jeg ikke til å stoppe. Så ett kort tar jo evigheter *knis*
Både tekst-stempelet og ornament-hjørnene er fra Stempelglede.

8 kommentarer:

  1. Så nyydelig kort med flotte detaljer.
    :o)

    SvarSlett
  2. Ps
    Hvis du titter innom bloggen min, så ser du at jeg har gitt deg en Award;)

    SvarSlett
  3. Næmmen se på stæsjejenta! WOW for et kort LISE! Det var rett og slett bedårende og sååå vakkert! Jeg likte så godt de rosatonene du har valgt å bruke, ble liksom ikke knall og tok bort oppmerksomheten fra det hvite! Sååå lekkert!

    Snufs merker forresten at du har begynt å jobbe *sippe*

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kort med nydelige detaljer Lise! Det gjør seg virkelig med pynt på alle sider ala Anita Hagen.(Har såvidt prøvd meg selv, men det tar som du sier evigheter...hihi)

    SvarSlett
  5. Å helledussen for et nydelig kort!! Og resten av dine kunstverk...velig mye inspirerende å se på her!!

    Tusen takk for at du la igjen dine spor på scrappehuset!!

    SvarSlett
  6. Nydelig kort. Koselige farger.

    SvarSlett