søndag 3. mai 2009

Noen konfirmasjonskort

Har det litt travelt for tiden, så det blir ikke så masse tid til scrapping.
Men har laget noen konfirmasjonskort på bestilling.
Det første her var ikke enkelt. Fikk i oppdrag fra min mor å lage et kort til hennes barnebarn/min tanteunge. Men jeg fikk en bunke tegninger som hun hadde tatt vare på siden Rikke var liten.
Disse skulle jeg bruke på kortet.

Hadde ikke helt hjerte til å klippe i tegningene, så jeg scannet dem.
Her ble resultatet. Litt utradisjonelt, men kjøper OG mottaker ble veldig fornøyd.
Så da er det vel greit :o)

Tekststempelet er fra Papirdesign. Ellers har jeg brukt Grunge Collection fra Stempelglede.

Innsiden av kortet. Klarte å få med noen tegninger her også.
Det gule og svarte er i følge kunstneren en bilbane. Det sto isåfall det på baksiden av arket.
Kunstneren var 4 år på det tidspunkt :o)


Dette kortet er også et bestillingskort. Fikk i oppdrag å lage et litt tøft kort til ei tøff jente.
Så da fikk denne frøkenen prøve seg. :o)
Tekststempelet på forsiden er fra Kort og Godt.
Ellers er stemplene fra Stempelglede :o)


Har stort sett brukt rester på dette kortet her :o)

Takk for at du titter.

Klem

1 kommentar:

  1. Utrolig flotte konfirmasjonskort!
    Og så kult med tegninger på.. :D

    SvarSlett