lørdag 25. juli 2009

3 år

Tror jeg må ha en seriøs prat med barnehagen om fargevalget på disse kronene, for dette var ikke enkelt *knis* Men greit å få unna LO'en før neste krone blir utdelt om et par uker.....

Denne passet også godt til en oppgav på Scrappefestivalen på Arctic: "scrapp en LO med minst 3 blomster og bånd/blonder av noe slag"

Her har jeg brukt en del gammelt og noe nytt.
Kartongen bakerst var egentlig et bomkjøp fra tiden før bazzills fargekart var i hus, men man får jo alltids bruk for ting til slutt.
Det prikkete arket er nok et av de første arkene jeg kjøpte (fra Kelly Panacci)
De neste arkene er for og bakside av et Fancy Pants-ark fra et helgekit på et treff en gang.
Så er det et journaling-ark fra Prima, som er ganske nytt.

Masse blomster fra Prima.
Sommerfuglen hang som en tag på kjolen på bildet, da den ble kjøpt.
3-tallet i chipboard er fargelagt med ProMarkers og Distress-stickles.
"år" er Rubons fra MM.
Den svarte "streken" rundt er fra et Clearstamp-sett fra Prima (build a frame)
Dato-stempelet er fra Heidi Swapp
Ellers har jeg brukt Doily Lace-punch fra M.Stewart rundt kanten

Tror det var alt (uvanlig lang liste til meg å være)


Takk for at du stikker innom :o)

2 kommentarer:

  1. Så søt 3åring:D Kjempefin side:)

    SvarSlett
  2. Åh den var råfin Lise!!!!!!! OG farven må jeg si var pen jeg, ifht de to siste Mia har kommet hjem med! Ikke det i seg selv er de farvesprakende raketter men hahaha å få et normalt bilde derimot og scrappe det er verre. Men så lenge våre søte blir glad så er alt annet uvesentlig. Dette var et nydelig bilde, søteste pia!!! SEEE så mye stæsj du har brukt og du diggbare kanter med dollie lace'n. Fikk tips om hvor å kjøpe men da var de allerede fri hihi. Ikke mange dager til vi treffes nå søta, gleeeder meg!!

    SvarSlett