lørdag 26. september 2009

Bakedag

Er så heldig å få lov å kose meg med den splitter nye julekolleksjonen til Papirdesign.
Holder på med flere prosjekter, men her er et som er ferdig.

Har scrappet bilder fra fjorårets pepperkakebaking.



Har brukt arkene "Pepperkaker", "Pepperkakeklipp" og "Det snør"
I tillegg har jeg brukt Bazzill, Div. bakgrunnsstempel (skimtes såvidt bak pepperkakearket),
Fern-punch fra Punch Bunch, Rødt silkebånd, Thickers og Puffy Marker fra Marvy Uchida (som liksom skal være glasur *knis*)

Du kan se hele kolleksjonen i Papirdesign-bloggen.

Papirene finnes straks i en butikk nær deg :)

Takk for at du titter :)

4 kommentarer:

  1. Så herlig bakeLO! Liker veldig godt oppsettet ditt. Papirene passet perfekt og det var stilig med glasuren og hjertet. Stor sjanse for at jeg lifter denne... har noen lignende bilder liggende, som jeg tittet på senest igår og tenkte at jeg burde scrappet.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. så super nydeligt layout med mange fine detaljer

    SvarSlett
  3. så flott! Kult emd pepperkakehjertet som henger ned fra greina!
    Fikk skikkelig adventslengsel av den LOen her altså, gleder meg til pepperkakebaing og juleverksteder og gløgg og kos!! :)

    SvarSlett
  4. Jeg har liggende klar disse arkene til å bruke på årets pepperkakebilder. Gleder meg til å bruke dem! Kjempefin LO du har laget :D

    SvarSlett