tirsdag 13. april 2010

Konfirmasjons-gavepose

Papirdesign har kommet med en ny kolleksjon.
Masse flotte papirer, og deriblandt en del konfirmasjons-ark.

Jeg så denne gaveposen i juleutgaven av Ett Trykk, og tenkte at den skulle jeg lage.
...vel ting tar tid å planlegge, men nå har jeg gjort det iallefall *knis*
Orginalen er det Kirsten Aune som står bak.

Stemplet på utsiden er fra en av dåpsplatene til Papirdesign.
Men den egner seg utmerket til konfirmasjon også.



Inni er det to lommer. I den ene har jeg laget en godteri-pose.
Egentlig bare en clearbag jeg har fylt med godteri, og laget en "topp" til.
Jeg måtte gjennom tre store rør med Smarties for å få nok lilla biter *knis*
(og nei, jeg har ikke spist alle de andre fargene. De ligger fortsatt i rørene sine)

I den andre lommen er det plass til en CD.



Inni CD'en har jeg laget et enkelt kort med en pengelomme.

For å unngå å måtte knyte opp sløyfen hver gang man åpner den, så har jeg satt fast magneter mellom panelene, og knytt sløyfa kun i den ene delen. Dermed holder posen seg sammen, og er lett å åpne.

Posen er pyntet med div. blomster, halvperler og M.Stewart-punch



Takk for titten.
Du kan alltids trykke på bildene for å se dem større.

Ta gjerne en tur inn i papirdesign-bloggen og se nærmere på den nye kolleksjonen.

Klem
Lise

6 kommentarer:

  1. Wow tror gjerne denne tok tid å lage... men utrolig flott :)

    Klem Isabell

    SvarSlett
  2. Jeg har vært innom på Papirdesign og beundra denne! Var kjempeimponert!

    SvarSlett
  3. Nydelig med lilla! :) Kjempeflott konfirmasjonsgave! :)

    SvarSlett
  4. Så nydelig den gaveposen er. Jeg er helt sikker på at mottakeren blir veldig glad for å få en så fin gave.

    SvarSlett
  5. Denne va nydelig Lise!
    Godt tips å bruke det dåpsstemplet til konfirmasjon - det skal æ å gjør :)

    SvarSlett