søndag 6. mars 2011

Kalender {DT Papirdesign}

Endelig litt tid til scrapping igjen :)

Jeg har laget en kalender! (passer jo bra siden
den forrige jeg lagde ble gitt bort i julegave)

På denne har jeg brukt arkene Orkidé, Lykke til
og Kalender 2011.



Hver måned er limt på et stykke kartong,
og satt på tabs, som jeg har stanset ut.
På tabs'ene har jeg stemplet månedene med
stempler fra en kalenderplate. (også Papirdesign)
Kalenderarkene står oppi noe tom emballasje.
(denne var fra noe borrelås jeg nettopp kjøpte)



Selve kalender-basen er en reklame-plakat
fra jobb.



Jeg har også pyntet med en liten engel fra
klippearket Engler



Ha en fin søndag :o)

Klem,
Lise

1 kommentar:

  1. Rålekkert. OG en super ide og bruke tom embalasje til og putte månedene ned i.. Har laget kalender til et par venninder et par år, og så fiffig løsning har jeg ikke kommet på. Men neste gang tror jeg at jeg stjeler ideen din altså ;-)

    SvarSlett