mandag 28. november 2011

Flere julekort {DT Papirdesign}

Har hatt tid til å lage et par kort til.

På det første har jeg brukt arket Snøvær (begge sider)
Jenta er fra klippearket Jul (2010)
"Julehilsen" er et singelstempel fra Papirdesign.
Chipboard-snøfnugg, blonder og bling-swirl: alt fra Papirdesign.

Har også brukt de nye 3D-putene til Papirdesign. Elsker dem!! De er ganske høye, og likevel faste, sånn at ting ikke blir skvusja (fint ord...) :)

 
De to neste kortene har jeg brukt arkene fra den siste nisse-serien.
Først arket Fjøsnissen. "God jul" er stanset ut fra baksiden av Pepperkaker.
Og så har jeg brukt litt hamptråd til å "henge opp julekulene."


 Til slutt har jeg brukt baksiden av arkene Nissetur og Julenissen og arket Nissevenner.
Julehilsenen er fra baksiden av arket Pepperkaker.
Til slutt har jeg pyntet med et snøkrystall.
 

Har enda noen julekort igjen før jeg er i mål, så det kommer sikkert mere fra meg om ikke lenge.

Ha en fin kveld.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar