onsdag 22. mai 2013

På bassengkanten {DT Papirdesign}

I dag er det min tur til å fortelle om mine favoritter.
Jeg har laget en enkel LO i lilla, grønt og hvitt.
Jeg har brukt arkene Rosebukett, Konfirmasjonstid, Pip Pip og Mot vår.
Pyntet med chipboard, blomster, halvperler og blonder.
Og mine trofaste alfabetstickers

I've made a layout with the papers Rosebukett, Konfirmasjonstid, Pip Pip og Mot vår.
I have decorated with chipboard, flowers, lace and pearls.
And my beloved Alfastickers



Selv om det er papirene jeg alltid faller for, liker jeg at Papirdesign er en "total-leverandør" på scrappesaker. Pynt og stempler til alle anledninger.
Men mine virkelige favoritter blandt disse er alfabetstickersene.
De finnes i mange farger, de er passe stor (stor nok til å funke som tittel, og små nok til å kunne skrive litt lengde), og de har norske (og svenske) bokstaver.
Det slår liksom ikke feil at men trenger en Ø når man har bestemt seg for tittel :)

Even if I always fall for the papers, I love that Papirdesign is a total-distributor of scrapping supplies.
Decorations and stamps for any occasion
And I love the alfabetstickers. They come in many different colours and is the perfect size.


Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar