lørdag 5. mars 2016

Stand Up and Tote Notice 2


I januar var vi i 40-års-dag hos en venninne. Og jeg hadde lyst til å sy.
Siden hun oppga lyserosa som favorittfarge, så ble vesken det.
Dette er også Stand Up and Tote Notice fra TwoPrettyPoppets.com , men i størrelse small.
Stoff fra Panduro, Stoff&Stil og noen  rester.


Fire stikklommer inni.Og gnske god plass, selv i den minste størrelsen.

Liselaga:

 Så lagde jeg mitt første lollipopkort. Det var ganske morsomt, så det blir det flere av. 
Endelig noe jeg kan bruke papirsugerørene mine til. Jeg har jo en del....
Som snuppa på ti sa når jeg kom hjem med to nye sorter jeg ikke hadde fra før: 
Mamma! Virkelig! Trengte du disse?.... :)

Papirer og Doilie fra Papirdesign.

Så fylte jeg veska med en ny hobby.
Ei fargeleggingsbok, fargeblyanter, en kopp og litt god te :)

Klem,
Lise

2 kommentarer: