lørdag 17. september 2016

Stand Up and Tote Notice 3

OiOi som denne bloggen har blitt forsømt i 2016!!!
Selv om jeg ikke har laget like mye som vanlig, så kunne jeg nok publisert hver uke likevel.
Man tiden strekker liksom ikke til. Men nå kommer høst og hobbytid, så da er det jo håp.

Jeg kan begynne med den tredje Stand Up and Tote Notice-veska jeg sydde i vinter.
Denne var det mamma som fikk i bursdagsgave, og den har visst blitt brukt til både strikkekurtv og strandveske :) Allsidig veske med andre ord.

Stoffene jeg har brukt er fra  Panduro og Stoff&Stil og mønsteret er fra Two Pretty Poppets.



Siden det var en bursdagsgave, så måtte jeg jo ha et kort som passet til.
Det ble et lollipop-kort her også :)
Ark,blomster og Doilie fra Papirdesign. Dies fra Papirdesign og MarianneDesign
 

Klem, 
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar