søndag 30. oktober 2016

Weekend bag

I vår sydde jeg meg en bag/veske som passer til et par overnattinger.
Mønsteret lagde jeg selv, og ble til litt etterhvert som jeg sydde.
Den er ganske stor, men går inn under håndbaggasjeregelen på fly.

Den er sydd i canvas fra Åhlens og bommullslerret fra Stoff&Stil.


Lommer på begge sider.

Lange hanker så den kan bæres over skulderen.

Lommene på langsiden har magnetknapper.

Stikklommer på kortendene.
Kanting med bisebånd trenger jeg litt trening i, men øvelse gjør mester.
Her kan det også skimtes et ganske grovt glidelås.

Bunnen er sydd i voksduk, for å tåle litt fukt.
I tillegg har jeg satt på ben, som jeg tok fra en veske kjøpt på loppemarked.

 Vesken har vært godt brukt i sommer.
Den har vært med både på flytur, båttur og telttur (på campingplass)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar