lørdag 18. februar 2017

Gretekofte som genser

Jeg ventet og ventet på at boka #bystrikk av Knitting_inna skulle komme i posten.
Hadde forelsket meg  i Gudrungenser til barn før jul, og kunne ikke vente på å strikke en voksenutgave til meg selv.
Og da boka kom og den "bare" var i kofte-utgave til voksen, så måtte jeg bare endre på det, siden jeg liker genser bedre enn kofte :)


Den er strikket i Sterk fra Du Store Alpakka, og er deilig og myk og jeg digger den.
Genseren ble akkurat så gul som jeg ville den skulle være og med nydelig mønster.
Og passelig ble den også.
Tror nok dette blir en favoritt.

Klem,
Lise



2 kommentarer:

  1. Hei Lise, kan du fortelle meg hvilken farger du har benyttet på denne? Superlekker!!

    SvarSlett
  2. Den gule er gullgul 835. Så er det hvit og to gråfarger. Har ikke nr lengre, men tipper 822, 841 og 851

    SvarSlett