søndag 5. september 2010

Julekort {DT Papirdesign}

Har kost meg litt mere med de nye stemplene til Papirdesign,
og laget noen julekort og til-og-fra-lapper.
Først favorittoppsettet mitt: firkantpunchen! Genialt enkelt og dekorativt.



Her har jeg embosset med flere ulike farger på motivet.
Ganske flott effekt synes jeg.



Også her har jeg embosset med flere frager. Har i tillegg brukt
Stickles til snø. "God Jul"-båndet er også fra Papirdesign.



En enkel til-og-fra-lapp. Har stanset ut sirkler og scalopper
i flere størrelser og satt dem sammen med 3d-puter.
En hamptråd i midten gjør at du kan feste den til pakken ;o)



Og den andre siden:


Har flere prosjekter liggende her, som venter på å legges ut.
Jeg har de nye arkene til Papirdesign liggende her, og jeg kjenner
det klør i fingrene til å gjøre noe kreativt. Papirene er helt nydelig!!
Finnes straks i en scrappebutikk nær deg!
Noen som har flere timer i døgnet til overs? Tar gjerne i mot noen her.... :o)
Ha en flott søndag
Klem,
Lise

1 kommentar:

  1. Du er så lur som kommer i gang! (eg laga et julekort i vår, men sia har det stått stille på den fronten, ja...) Kjempelekre julekort!

    SvarSlett