lørdag 4. september 2010

To nye LO'er {DT TreL}

Her kommer et par LO'er fra meg igjen.

Først en sommerlig en, av snuppa mi.
Har brukt ark fra Shabby Green Door, Fancy Pants og
Prima-embalasje. Masse blomster og en sommerfugl.



Så en jule-LO. Fikk dette kule arket hos Linda,
og fant ut at jeg hadde lyst å gjøre noe spesielt med det.
Jeg tok et stykke plast-emballasje, og kjørte det gjennom
bug'en med en embossingfolder. Så limte jeg det på baksiden
av "juletre-hullet"
Eller har jeg pyntet med et stempel fra Kaiser Craft og
bling-swirler fra Prima.



Her kan du se nærmere på juletreet:



Oppe i hjørnet har jeg stemplet med vannmerkepute, og embosset
med Distress embossingpulver fra Ranger.



For flere produktdetaljer, ta en titt i TreL-bloggen.

Ha en flott lørdagskveld :)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar