mandag 20. september 2010

Kalende i lilla {DT Papirdesign}

Kalender for det nye året (litt tidlig,men...)
Jeg har brukt det vakreste arket i verden:
nemlig Mormors hage. I tillegg har jeg brukt
arkene Ingrid (begge sidene) og Kalender 2011.

Årstallet har jeg stanset ut i mosegummi med QK Abigail Grand.




Selve kalender-arkene ligger i en lomme av plast (litt vanskelig
å se på bildet) "Lommen" er noe gammel emballasje fra noe stæsj.
Har klippet den til i toppen med ei mønstersaks. Kalender-arkene
kan lett tas ut og sorteres etter som månedene skifter.



Jeg har pyntet med Primablomster, og noen blad jeg har
punchet ut. Både bladene og sommerfuglen er fra
M.Stewart-puncher.



Selve kalenderen er omtrent lettersize, og er
festet på en gammel "reklame-plakat" fra jobb.
(flaks at jeg ser monn i alt mulig rart ;o) )


Ha en fin kveld :o)

Klem,
Lise

3 kommentarer:

  1. Nydelig kalender du har laget, å det mønsterarket var bare vakkert:)
    Så produktiv du har vært i det siste! Flink du e :)

    SvarSlett
  2. ÅHHHHHh denne var dødslekker og så genialt laget og med de plastlommene. Jeg er helt tom for ideer for tiden, men blir super inspirert av deg søta!

    SvarSlett
  3. Nydelig kalender! Utrolig smart å ha kalenderen i en plastlomme, sånn at man lett kan bytte ut!

    SvarSlett